Sunday, January 25, 2009

Eva

Wat voor scrapper ben je ? (What kind of scrapper are you?)
ik ben een "allround"scrapper, ik scrap zowel met papier als digitaal als gecombineerd. Een hybrid scrapper dus...
Verder ben ik een echt chaotisch persoontje, als ik een pagina klaar heb ziet mijn kamer eruit alsof er een bom ontploft is en moet ik dus weer opruimen voor ik verder kan, lol
Daarom is digitaal soms zo lekker, geen troep
I am an allround scrapper, both digital and paper. A real hybrid girl
Otherwise I am a chaotic person and my room looks exploded after I finished a page. That's why I like digital sometimes, no mess

Hoe zou je je stijl omschrijven ? (How would you describe your style?)
Volgens mijn goeie vriendin Mireille shabby en romantisch tegelijk.....
according to my dear friend mireille it's a bit shabby and romantic...

Wat is je favoriete layout ? (What's your favorite layout?)
ik ben dol op deze foto's van Daan ( mijn zoon) en de vrolijke kleuren van de pagina. Het is een hybrid pagina, de achtergrond is een digitaal frame van Rhonna Farrer geprint op een transparante sheet


I love this colorful page, it's a real hybrid. The background is a digital frame, created by Rhonna Farrer and printed on a tranpancy.



Wat is je favoriete scraponderwerp ? (What's your favorite scrapsubject?)
Mijn familie op al zijn momenten inclusief onze huisdieren
my family in all his moments including the pets

Waarover zou je nooit scrappen ? (What is a subject you would never scrap about?)
ehhhh, nog niet tegen gekomen, hoewel onderwerpen soms zo privé zijn dat ze het web nooit halen
ehhh, I don't know, but certain subjects will never make the web

Wat zijn je favoriete manufacturers? (What are your favorite manufacturers?)
Veel, maar het gaat me meer om de producten dan om de merken erachter
a lot, It's more that I need to love the products more than I love certain company's

Welke nieuwe CHA produkten heb jij op je verlangslijstje staan? (Which new CHA products are on your wishlist?)
in elk geval de nieuwe lijn van Nancie Rowe Janitz for Fancy Pants, Ik ben dol op haar designs
en verder........
first of all the new Fancypants designed bij Nancie Rowe Janitz, i adore her designs
and further.........

Je favoriete scraptool ? (Your favorite scraptool?)
op dit moment mijn nieuwe silhouette, ik ben dol op dat ding
at the moment my silhouette, I just love that thing

Met welke materialen werk je het liefst ? (With what kind of materials do you like to work?)
ik werk het liefst met papier, digitale elementen als brushes voor Photoshop, chipboard, verf en bloemetjes
mostly papers, digital brushes for photoshop, chipboard, paint en flowers

Favoriete kleuren ? (Favorite colors?)
om te scrappen vooral bruin, groen en blauwtinten, maar hé, ik heb een knul....
Maar ook felle kleurtjes zijn favoriet
to scrap with the colors blauw, green, brown, but thats because I have a boy......
but also bright colors

Je grootste scrapmiskoop ? (Your biggest mistake in buying?)
Geen, ik heb weinig miskopen, maar wel veel spullen die ik ooit gekocht heb en nooit gebruikt zijn omdat ik daar niet aan toe gekomen ben om te gebruiken.
None, although I have a lot of goodies I have never used, bought too much over time

No comments:

Post a Comment

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!