Wednesday, January 28, 2009

Mireille

Wat voor scrapper ben je ? (What kind of scrapper are you?)
Ik ben een uiterst trage scrapper. Ik doe uren over een layout. Ik vind dat niet zo erg. Ik hou van het proces. Ik vind het heerlijk om met mijn vingers in de verf te zitten, mijn spulletjes door te lopen en rustig te bedenken wat ik wil. Verder ben ik ook een super chaotische scrapper. Ik scrap aan mijn eettafel want ik heb geen scrapstudio en die ziet na afloop uit als een slagveld. Vaak maak ik een aantal dingen achter elkaar en als ik uiteindelijk mijn lijm, schaar en liniaal niet meer kan vinden weet ik dat ik weer even alles moet opruimen.
I am a turtle scrapper. It takes me hours to finish a layout. I don’t mind that much because I really LOVE the process. I totally enjoy freeying my mind and getting paint on my fingers,going through my stuff and think what I shall use. Further I am a super chaotic scrapper. I scrap at my dinner table since I don’t have a studio and when I finished a project it looks like a battlefield. I often create a few things and when I cannot find my adhesives, scissors and ruler anymore I know it’s time to clean.


Hoe zou je je stijl omschrijven ?
(How would you describe your style?)

Shabby Chic. Al moet ik zeggen dat de layouts die ik voor mijn zoontje maak wat anders zijn.
Shabby Chic. Allthough I have to say the layout I create for my little boy are slightly different stylewise


Wat is je favoriete layout ?
(What's your favorite layout?)

Op het moment vind ik Ready for Winter het mooiste. Ik vind de foto’s geweldig en ik was verschrikkelijk verliefd op het papier.
At this moment I love Ready for Winter. I love the pictures and I was sooo in love with that paper.

Wat is je favoriete scraponderwerp ? (What's your favorite scrapsubject?)
Mijn kinderen. De reden dat ik überhaupt scrap.
My kids. The reason I scrap in the first place.


Waarover zou je nooit scrappen ? (What is a subject you would never scrap about?)
Zeg nooit nooit.
Never say never.

Wat zijn je favoriete manufacturers? (What are your favorite manufacturers?)
Oh jee, een hoop!
Basic Grey, Creative Imaginations, October Afternoon, Fancy Pants, Prima Marketing, Ranger, American Crafts, Heidi Swapp.
Oh boy, a lot: Basic Grey, Creative Imaginations, October Afternoon, Fancy Pants, Prima Marketing, Ranger, American Crafts, Heidi Swapp

Welke nieuwe CHA produkten heb jij op je verlangslijstje staan?
(Which new CHA products are on your wishlist?)
Prima Marketing, Fancy Pants, October afternoon, My little yellow bicycle, My little shoebox

Je favoriete scraptool ?
(Your favorite scraptool?)

Een schaartje van Tim Holtz en het distress tool van Tim Holtz
Tim Holtz distress tool and scissors.


Met welke materialen werk je het liefst ? (With what kind of materials do you like to work?)

Papier, stickles, bling, verf en dimensional pearls.
Paper, stickles, bling, paint and dimensional pearls


Favoriete kleuren ?
(Favorite colors?)

Ik hou heel erg van felle kleurtjes en roze is echt mijn favoriet.
I really love bright colors and pink is my favorite.


Je grootste scrapmiskoop ? (Your biggest mistake in buying?)
Een embossing tool set van Karen Foster. Kostte heel veel en ik heb het welgeteld op een layout gebruikt die ik vervolgens niet mooi vond.
An embossing toolset from Karen Foster. It cost a lot of money and I used it on precisely one layout –that I didn’t like.

4 comments:

  1. Lieverd. Ik wens je heel veel succes. Morgen is het 1 Februari en dan gaat het weer beginnen voor jullie allen. Ik denk aan jou. Liefs je mamaxxxxxxx

    ReplyDelete
  2. Was bang dat de eerste reactie niet door zou komen. Hoera, toch gelukt. Voor jou Mireille en al je andere scraccollega's héél véél succes gewenst en ik zal jullie prachtige werken met plezier volgen!!!! Liefs mamaxxxxxxx

    ReplyDelete
  3. Congrats on the new blog!! I just adore this layout of your darling daughter!!!

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!