Saturday, January 31, 2009

Mireille A.

Wat voor scrapper ben je ? (What kind of scrapper are you?)
Ik ben een digitale scrapper alhoewel ik af en toe nog met papier scrap.
I am a digital scrapper however every now and then I reach for paper and scissors.

Hoe zou je je stijl omschrijven ? (How would you describe your style?)

Ik denk dat het wel strak en simpel is alhoewel ik soms juist het tegenovergestelde produceer.
I think you can call it clean and simple although sometimes I produce a layout that is just the opposite.

Wat is je favoriete layout ? (What's your favorite layout?)

Ik heb meer favoriete layouts maar deze vind ik wel erg leuk. De foto's maken me nog steeds aan het lachen. Ik vond mijn jongste zo op de WC met een luierbroekje op zijn hoofd. Hij moest erg om zichzelf lachen!
I have more favourite layouts but this one I do like a lot. The pictures still make me laugh. I found my youngest son like this on the toilet with a diaper on his head having lots of fun!

Wat is je favoriete scraponderwerp ? (What's your favorite scrapsubject?)
Mijn kinderen zijn toch wel mijn favoriete onderwerp. Verder vind ik het leuk om layouts te maken over speciale gebeurtenissen.
I have to say...my kids and apart from that I like to scrap about special occasions.

Waarover zou je nooit scrappen ? (What is a subject you would never scrap about?)
Ik zou het echt niet weten.
I really don't know

Wat zijn je favoriete manufacturers? (What are your favorite manufacturers?)
Met merken heb ik niet zoveel maar mijn favoriete digital designers zijn Anna Aspnes, Rhonna Farrer en Ali Edwards
Not so much manufacturers but my favourite digital designers are Anna Apnes, Rhonna Farrer and Ali Edwards.


Welke nieuwe CHA produkten heb jij op je verlangslijstje staan? (Which new CHA products are on your wishlist?)

Helemaal niets.. (echt waar!)
Nothing at all..(really!)

Je favoriete scraptool ? (Your favorite scraptool?)

Photoshop CS3 en mijn printer.
Photoshop CS3 and my printer

Met welke materialen werk je het liefst ? (With what kind of materials do you like to work?)
Digitale Brushes
Digital Brushes

Favoriete kleuren ? (Favorite colors?)
Hangt van de foto en stemming af
Depends on the pictures and on my mood


Je grootste scrapmiskoop ? (Your biggest mistake in buying?)

Die heb ik niet.
Don't think I have one.

1 comment:

  1. Succes met jullie blog meiden!
    Het ziet er supergoed uit allemaal!

    Ga zo door!

    Groetjes,
    Mariska (zus van Mireille A.)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!