Friday, January 30, 2009

Nancy

Wat voor scrapper ben je ? (What kind of scrapper are you?)
Uhm…. ik ben een zeer LANGZAME scrapper.. haha.. Ik kan uuuuren naar mijn layoutjes kijken.. even weglopen en dan weer terugkomen om te kijken of er nog wat mist. Pas als ik helemaal tevreden ben begin ik alles te plakken. Ik ben erg van de kleine details.. dus zelfs na het plakken wil er nog wel eens wat extra’s toegevoegd worden.
Well…. I’m a SLOW scrapper!! It takes me HOURS to finish a layout... I love to take my time.. walk away and look at it again to see if I miss something... hehe.. After that I start adhering everything onto the page… and most of the time I manage to add even more after that.. Nope... not a quick scrapper here.. hehe!!

Hoe zou je je stijl omschrijven ? (How would you describe your style?)
Zeer kleurrijk met veel kleine details. Ik werk bijna altijd met meerdere foto’s op een layoutje.. in journaling ben ik geen ster dus ik laat mijn foto’s vaak het verhaal vertellen. Verder ben ik helemaal verslaafd aan roze, cirkels en 3d verf.
Very colorful with lots of little details. I love to use with multiple pictures and since I’m not too good at journaling I let my pictures tell the story of the page. I’m addicted to pink, circles and 3d paint.


Wat is je favoriete layout ? (What's your favorite layout?)

Dit is mijn favoriete layoutje.. ongeveer 1,5 jaar geleden gemaakt.. maar nogsteeds mijn favoriet. De foto’s zijn genomen tijdens 1 van onze vakanties in California. Ik weet niet wat er nou zo speciaal is aan dit layoutje.. maar toch springt deze er altijd weer voor mijzelf uit.
This is my favorite layout, and although I’ve created it about 1,5 years ago…it’s still my all time favorite. Those pictures were taken during one of our vacations to California. I’ve no idea why this layout is so special to me.. but somehow this one always pops up when I’m looking at my work.

Wat is je favoriete scraponderwerp ? (What's your favorite scrapsubject?)
Mijn vriend en ik.. ons leven en de dingen die we doen. Gelukkig vind mijn vriend het helemaal niet erg om op de foto’s te staan…. Dus we gaan regelmatig op pad om foto’s te maken samen. Sinds 1 jaar ben ik tante van een klein nichtje.. ook zij is tegenwoordig 1 van mijn scraponderwerpen.
My BF and I, our life and the things we do together. Happily my BF doesn’t mind to be photographed.. which results in photoshoots on different locations very often. I also became an auntie about a year ago.... so my little niece is one of my scrapsubjects at the moment as well.


Waarover zou je nooit scrappen ? (What is a subject you would never scrap about?)

Eigenlijk scrap ik alles wel zo’n beetje. Al vind ik het wel moeilijk om mijn oprechte gevoel in journaling kwijt te kunnen..vandaar dat ik journaling vaak oversla.
Well, I scrap about everything… the only thing that is causing me problems is putting all of my feelings in my journaling.. that’s why I avoid this most of the time to make it easier.. hehe..


Wat zijn je favoriete manufacturers? (What are your favorite manufacturers?)

Heidi Swapp, Making Memories, October Afternoon, Fancy Pants, KI Memories etc… Eigenlijk allemaal dus.. haha..
Heidi Swapp, Making Memories, October Afternoon, Fancy Pants, KI Memories, Glitz.. etc… Uhm.. about every manufacturer.

Welke nieuwe CHA produkten heb jij op je verlangslijstje staan? (Which new CHA products are on your wishlist?)
Oowwww.. ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met al die mooie dingen die er weer aan zitten te komen… dusse.. ik wacht met spanning af wat er op mijn pad zal komen.. hihihi. (zeer slecht voor mijn portemonee dus.. haha)
Oowww.. I just don’t know where to start with all of these yummie things coming out… sooo.. I’ll just wait what will cross my path.. hehe (yup.. really bad for my wallet..haha)

Je favoriete scraptool ? (Your favorite scraptool?)
Mijn Orbis Circle Cutter!! Kan echt niet zonder.. op elk layoutje en kaart MOET gewoon een cirkel zitten.. hihihi.. Daarnaast ben ik verslaafd aan de Cuttlebug Embossing Folders.
My Orbis Circle Cutter! Just can’t live withouth it.. I just HAVE to add a circle to every creation.. hehe. Besides that I’m addicted to the Cuttlebug Embossing Folders

Met welke materialen werk je het liefst ? (With what kind of materials do you like to work?)
Wit cardstock, gekleurd dessinpapier, knoopjes, veiligheidsspeldjes, tagjes, 3d verf… en nog veel meer…
White cardstock, colorful patterned paper, buttons, safety pins, tags, 3d paint..and a lot more…

Favoriete kleuren ? (Favorite colors?)
ROZE, kan echt niet zonder!! Een layoutje is voor mijn gevoel niet af zonder roze.. haha..
PINK, just can’t live without it!! A layout isn’t finished without pink in my opinion.. hehe..

Je grootste scrapmiskoop ? (Your biggest mistake in buying?)
Mijn Cricut, ja echt waar… het is echt een super apparaatje.. maar ik ben gewoon te lui om er goed voor te gaan zitten.. met als resultaat dat het apparaat hier maar staat te verstoffen.. zo zonde!!!
My Cricut, yeah really… it’s an amazing machine.. but I’m just too lazy to sit down and start working wit hit… so now it’s collecting dust.. such a shame…

1 comment:

  1. Leuk om te lezen! Ook het artikel is leuk inde creatief met foto's. Ben echt fan van jou stijl!

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!