Monday, January 26, 2009

Tanja

Wat voor scrapper ben je?
Ik ben een hele snelle scrapper, ben ook vrij snel tevreden . Hang ook heel erg naar de uitspraak van Ali Edwards: EMBRACE IMPERFECTION. Ik probeer wel mijn kamertje altijd heel netjes te houden, ik ruim ook altijd op na een layout, zodat ik altijd alles snel kan terug vinden.

Hoe zou jij je stijl omschrijven ?
Ik vind dat ik niet echt een stijl heb eigenlijk, probeer wel elke layout anders te maken, heb al veel stijlen geprobeerd maar ben geloof ik meer van alles door elkaar.

Wat is je favoriete scraponderwerp?
Mijn favoriete scraponderwerp zijn toch wel mijn kinders en gelukkig vinden zij het ook altijd wel leuk.

Waarover zou je nooit scrappen?
Geen idee waarover ik nooit zou scrappen.

Wat zijn je favoriete manufacturers:
Scenic route, Basic Grey, Doodlebug, Making Memories, Bazzill, ach eigenlijk teveel om op te noemen!

Welke nieuwe CHA produkten heb jij op je verlangslijstje staan:
Ik heb leuke spullen gezien van Little Yellow Bicycle, American Crafts, We R Memory Keepers en van Bo Bunny en vast nog veel meer maar heb zeker nog niet alles gezien.

Je favoriete scraptool?
Oh mijn favoriet daarin is absoluut mijn cricut en cuttlebug! Probeer op elke layout wel 1 van de 2 te gebruiken.

Met welke materialen werk je het liefst?
Ik gebruik heel veel: cardstock , fel gekleurd dessin papier, bloemen en brads (die verslijt ik echt bij het leven).

Favoriete kleuren?
Alles als het maar fel is, alleen geen paars en geel ;-) (ok in kleine beetjes dan wel)

Je grootste scrapmiskoop?
Eyelets, sorry gebruik ze echt nooit.

What kind of a scrapper are you?
I am a fast scrapper and I am easily satisfied. I am living by the quote of Ali Edwards: EMBRACE IMPERFECTION. I always try to keep my scraproom tidy and I always clean up after creating a layout so that I can find everything right where it should be.

How would you describe your style?
Actually I don't think I have a style as I always try to make my layouts different and I tried out several different styles, I like to vary a lot.

What's your favorite scrapsubject?
That would be my children and luckily they like it too.

What is a subject you would never scrap about?
Honestly I have no idea which subject I wouldn't scrap about.

What are your favorite manufacturers?
Scenic route, Basic Grey, Doodlebug, Making Memories, Bazzill, actually there are too much manufacturers that I like.

Which new CHA products are on your wishlist?
I've seen some great stuff by Little Yellow Bicycle, American Crafts, We R Memory Keepers and Bo Bunny, there's probably more but I haven't seen all the sneakpeeks yet.

Your favorite scraptool?
Oh, my favorites are definitely my Cricut and Cuttlebug. I try to use at least one of them for each layout.

What kind of products do you like to work with?
I often use: cardstock , bright patterned paper, flowers and brads (I run out of these all the time).

Favorite colors?
Anything as long as it is bright, except for purple and yellow (well maybe just small pieces of it).

Your biggest mistake in buying?
Eyelets, sorry but I really don't use them.

Wat is je favoriete layout? What's your favorite layout?

2 comments:

  1. nog een keer. ziet er erg mooi uit. veel succes hiermee. gr. mam

    ReplyDelete
  2. Mag ik de eerste inzending zijn? Ik had dit project al even af, maar wat geeft de tijd mooier weer dan het eerste jaar van een kind? Ik moest gelijk aan dit boekje denken

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!