Friday, January 23, 2009

Voorstel tijd!/Introduction time!

Hallo, hier DUS Marjolein!! Het leek ons leuk om een beetje uitgebreider op ons zelf in te gaan, dus de komende dagen, (tot 1 februari) kan je hier van ieder van ons DUS een vraag/antwoord lijstje vinden!!
Hi, it's me, DUS Marjolein! We thought it would be fun to let you all know a little more about ourselfs, so the next couple of days (till Feb. 1st.) you can find a question/answer list of each of us!


Wat voor scrapper ben je ? (What kind of scrapper are you?)
Nou, ik heb heel wat tijd nodig om een layout te maken, rustig zitten, papier zoeken, schuiven, weghalen, erbij leggen.. beetje chaotisch denk ik, alles ligt altijd overal!
Well…. I actually need a lot of time to make a layout, sit down, find my pp, place something here, take it away again, add something extra… kind of chaotic I think, my desk is a mess!

Hoe zou je je stijl omschrijven ? (How would you describe your style?)
Oh jeetje, ik ben gek op vintage en freestyle, maar kan ook heel makkelijk andere stijlen scrappen, dus laten we het op een veelzijdige scrapper houden.
Oh my gosh, I love Vintage and Freestyle, but it’s easy to make a layout in more simple, straight to the point way…so I guess kind of versatile?

Wat is je favoriete layout ? (What's your favorite layout?)
Hoe gek ik ook ben op m’n vintage en andere layouts, deze, notabene over mezelf!!!, is toch eigenlijk wel favoriet!
How much I love my vintage and other layouts, this one, crazy enough about me!!!, has to be my favorite!



Wat is je favoriete scraponderwerp ? (What's your favorite scrapsubject?)
Mijn 2 dochters zijn vaak mijn slachtoffers, maar ik mag ook erg graag natuur onderwerpen scrappen… weer veelzijdig denk ik.
My 2 daughters are my victims most of the time, but I love to scrap nature subjects……again, versatile I think

Waarover zou je nooit scrappen ? (What is a subject you would never scrap about?)
Eigenlijk best een moeilijke vraag… wat me aan mijn layouts opvalt is dat ik bijna alles wel scrap, alleen niet vaak Kerstfoto’s…..
That’s kind of a hard question, when I look at my layouts I notice that I almost scrap about everything except Christmas pictures

Wat zijn je favoriete manufacturers? (What are your favorite manufacturers?)
Dat is niet zo moeilijk; Basic Grey en momenteel ook Tim Holtz
That’s not so hard; Basic Grey and at the moment Tim Holtz also!

Welke nieuwe CHA produkten heb jij op je verlangslijstje staan? (Which new CHA products are on your wishlist?)
Eeeeeeeeeeh, mag ik die overslaan………. Veel te veel eigenlijk!
Eeeks, can I skip that one, way to much, I can tell ya!

Je favoriete scraptool ? (Your favorite scraptool?)
Daar heb ik eigenlijk nooit zo over na gedacht, maar ik ben gek op m’n Crop-a-Dile en werd gek toen mijn wederhelft em vernielde na het (proberen te) maken van een koffer……..
I’ve never really thought about that, but I do love my Crop-a-Dile and went nuts when my hubby broke it after trying to fix a suitcase!

Met welke materialen werk je het liefst ? (With what kind of materials do you like to work?)
Diverse pp’s, kant/lint en knopen zijn ook zeer geliefd!
Lots of different pp’s, lace/ribbon and I love buttons too!

Favoriete kleuren ? (Favorite colors?)
Ik ben gek op felle tinten,maar gebruik ook veel de “aarde” tinten voor m’n vintage layouts.
I love bright colors, but do use a lot of earth tones on my vintage layouts.

Je grootste scrapmiskoop ? (Your biggest mistake in buying?)
Volgens mij heb ik die niet?
I don’t think I have one?


4 comments:

  1. cool:)
    wie is the volgende, lol

    ReplyDelete
  2. Leuk om te lezen! Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat!

    ReplyDelete
  3. Leuk stukje Marjolein!! Ben benieuwd naar je eerste creaties!

    ReplyDelete
  4. Gaaf om wat meer over je te weten. Mooie layout van jezelf.

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!