Sunday, January 18, 2009

Welkom!

Hoi, wat leuk dat je op onze blog komt kijken. Een jaar geleden tijdens een weekendje weg met scrapvriendinnetjes kwamen we op het idee om een uitdagingenblog op te zetten. Maar zoals met zo veel dingen verdween het idee een beetje naar de achtergrond. Tot we een paar weken terug de draad weer oppakten en stapje voor stapje ontstond zo “wij DUS”. Wij DUS als in ik, jij, wij allemaal en DUS staat voor Dutch Unlimited Scrappers. We willen laten zien dat je overal inspiratie uit kan halen. Neem nou bijvoorbeeld een schets, een advertentie, poster, patroon op een stofje of op je servies, een verpakking om je etenswaren, een tasje, een quote, een titel, een bepaald thema. Limieten zijn er niet en dat kan ik niet, dat bestaat niet! Eventuele limieten gaan we met het team doorbreken en als wij het kunnen, kunnen jullie het ook. De blog is dus niet alleen bedoeld om elkaar, maar ook jullie te inspireren. Elk teamlid heeft zijn eigen stijl en inbreng, weet je dat we zelfs een hybrid en digi scrapper onder ons hebben!?

Twee keer per maand zullen we een nieuwe uitdaging posten met onze uitwerkingen en we hopen dat het jullie genoeg zal inspireren om hier ook mee aan de gang te gaan. Inmiddels zijn we zelf begonnen aan de eerste uitdaging, maar wat dat is houden we nog even geheim. Wil je weten wat het is? Kom dan 1 februari terug!!! Ik mag denk ik al wel verklappen dat er maandelijks een leuk prijsje te winnen is door iedereen die in die betreffende maand mee doen. En doe je 2x in die maand mee, heb je natuurlijk ook 2 kansen.

Wat moet ik nu nog zeggen, tot 1 februari dan maar?

Hi, so nice to see you here at our blog. About a year ago at a weekend getaway with some scrapping friends we talked about starting up our own challengeblog. But like with so many things, we forgot all about it until a few weeks ago. We picked it up again and with that “us DUS” became reality. Us stands for me, you, us all and DUS stands for Dutch Unlimited Scrappers. We want to show you that you can get inspiration from everything. For example from a sketch, an add, billboard, pattern on a fabric or your china, a foodlabel, a bag, a quote, a title, a theme. There are no limits and don’t you dare to say, I can’t do that! We are going to break those limits as a team and if we can do that, we know you can do that too. This blog isn’t just meant to inspire eachother but also to inspire you all. Each team member has her own distinct style and input, did you already see that we even have a hybrid and digi scrapper amongst us!?

Twice a month we will post a challenge with our samples and we hope that it will inspire you enough to give it a try also. Currently we are working on the first challenge, but we are not going to tell you what is as it has to remain a secret for now. Want to find out what it is? Than come back on the 1st of February!!!! I think it’s okay for me to share one thing with you though. Each month you can win a prize if you take part in one of our challenges and ofcourse if you do them both, you will have 2 shots at the prize.

Well what else can I say now, see you in on February the 1st right?

32 comments:

  1. Klinkt erg leuk :D Ik kom 1 februari weer kijken voor de eerste uitdaging. Ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  2. Geweldig meiden!! Klinkt prima en ik ga jullie blog dan ook zeker in de gaten houden!! Heel veel succes!!

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een initiatief! Erg leuk en ben ontzettend benieuwd naar de eerste uitdaging.
    Suc6,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  4. Hee, wat geinig, Peggy, kom ik jou hier ook weer tegen. Smile.
    Klinkt allemaal erg leuk en ik zal deze site zeker in de gaten houden!

    groeten en succes
    Mazina

    ReplyDelete
  5. Ziet er goed en veelbelovend uit. 1 februari kom ik kijken. Succes ermee!

    ReplyDelete
  6. Wohoo! This is gonna be awesome, I'm sure! :D

    ReplyDelete
  7. Leuk ! Grappig om een aantal bekenden weer te zien. Ga jullie zeker volgen .
    groetjes Eliane

    ReplyDelete
  8. Ha leuk een blog met uitdagingen. Kom hier zeker terug en wens jullie succes meiden!

    ReplyDelete
  9. Nou, super leuk dus.
    Ben benieuwd naar wat er komen gaat dus....
    XLOt

    ReplyDelete
  10. Wat een geweldig idee. Ik zal graag regelmatig jullie blog volgen . Heel véél succes allemaal en tot 1 Februari.Groeten Jeannine mama van Mireille Divjak

    ReplyDelete
  11. Hey leuk hoor wens jullie heel veel succes en kom zeker 1 februari weer even neuzen ben benieuwd.

    ReplyDelete
  12. ik kom zeker even kijken op 1 feb!
    groetjes sam

    ReplyDelete
  13. DUS van Harte!!!!!
    Ook ik kom DUS zeker kijken en meedoen in februari!!!!
    XXXX Chimene

    ReplyDelete
  14. Jeetje, super idee meiden. Ik kom zeker de 1e feb. terug....Veel succes

    ReplyDelete
  15. Heel veel succes met jullie blog dames en ik kom 1 februari zeker weer een kijkje nemen!!

    Jacqueline

    ReplyDelete
  16. klinkt goed. Veel succes met het blog en alle uitdagingen.
    Groetjes
    Chantal

    ReplyDelete
  17. Hé meiden,

    Leuk om weer een aantal "oude" bekenden weer te zien.
    Ik kom zeker weer eens langs maar of ik de uitdagingen meedoe?
    We wachten het af, in ieder geval tot 1 februari!!!!

    Groetjes Grietje

    ReplyDelete
  18. Awesome, girls!!! Can't wait to see the first challenge!!!

    ReplyDelete
  19. Yahoooooo girls!
    What a great thing to do! I am very happy with this and I can't wait!
    I will be in!
    Very, very anxious to do two challenges a month!
    Lots of love and a big hug,

    Jen.

    ReplyDelete
  20. wow cannot wait to till 1st feb with all the awesome designers you have on board this will be fantastic

    ReplyDelete
  21. hoi Dus,
    klinkt leuk
    suc6 er mee hou jullie in de gaten
    ;)
    groetjes
    inge

    ReplyDelete
  22. Klinkt leuk! Ik ben zeer benieuwd!

    ReplyDelete
  23. HI GIRLS! I'm a beginner in this scrapper world but i'd like to participate in your challenges and learn from you =D Great idea!

    Regards from Mexico City =D

    ReplyDelete
  24. Wow this is soo exciting!!! Can't wait for the 1st challenge!!!

    ReplyDelete
  25. wow j'ai hâte de voir tous ces challenges
    merci et bravo pour avoir créer ce blog
    bizzz
    marinette

    ReplyDelete
  26. Heee, wat een leuk idee. Kom zeker terug:))
    Veel plezier en succes!!!

    ReplyDelete
  27. Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan doen. Ik heb dit blog net bij mijn favorieten toegevoegd. Tot 1 februari.
    Eveline.

    ReplyDelete
  28. Sounds cool! Can't wait to see the first challenge! Merci Nancy d'avoir mis ce lien sur ton blog ;) !

    Hope you will have lots and lots of visitors and participants!

    ReplyDelete
  29. Hey wat een leuk idee zeg!
    Ik wil vooral Ilse aanmoedigen hè?
    En zeker deze blog gaan volgen, ben heel benieuwd! Ziet er in eider geval erg leuk uit.

    ReplyDelete
  30. wat leuk zeg, heel veel succes!!!
    groetjes monique/modemi

    ReplyDelete
  31. Hi to all from South Africa...I am so excited to have found your blog and look forward to all the challenges and inspiration. Hugs Kirsten
    http://kirsten-twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Hi girls
    I found this blog visitig Nancy"s blog.
    Great idea this challenge blog, Congrats!!!
    Good Luck to all.
    Sonia (Sony) :)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!