Sunday, March 22, 2009

In the spotlight


In de spotlight deze maand: ONZE LEZERS !
Inmiddels bestaat wijDUS alweer een maand of anderhalf. We zijn er trots op dat al zoveel scrappers ons blog hebben weten te vinden. Deze maand willen we jullie in de spotlight zetten.
We zouden het heel erg leuk vinden om van JULLIE DUS ;) te horen wat jullie graag hier zouden zien.
Stel ons een vraag, verzin een onderwerp, bedenk een uitdaging ! WijDus: is niet alleen van ons maar van ons allemaal. We zouden het dus erg leuk vinden als jullie met ons mee denken.
Dus.. kom maar op met jullie ideetjes !



In the spotlight this month: OUR READERS!
We exist for a month and a half now. We are very proud that so many scrappers found our blog already. This month we would like to put you in the spotlight We would love to hear from YOU what you would like to see here. Ask us a question, come up with a subject, create a challenge! WijDUS does not belong to just us, it belongs to everybody! We would love it if you would help us think. So.. let’s hear your ideas!

9 comments:

  1. Wat een leuk idee! Iets dat ik al lange tijd wil doen is om met stof te scrappen. Dus bijvoorbeeld om een lapje organza of iets dergelijks op een layout te gebruiken. Misschien leuk om hier een uitdaging van te maken voor alle Wij DUSsers:)

    ReplyDelete
  2. ik zou wel graag eens wat anders gescrapt zien worden dan een lo of een card.
    bv een meubelstuk, kleding of een gebruiksvoorwerp.
    ik ben benieuwd naar alle creaties!!
    ik heb zelf net een leuk post-it blokje gemaakt;

    http://scraphamstermarije.blogspot.com/2009/03/sassafras-vintage-yummy-post-it-blokje.html

    ReplyDelete
  3. Hallo,Ik begin nog maar net met scrappen,maar het lijkt mij leuk om met bepaalde thema's te gaan werken.b.v. een doosje maken in een bepaalde kleur.Of een lo met als opdracht alleen 2 hartjes of 1 poezieplaatje gebruiken.Gr Anja

    ReplyDelete
  4. Wat ik erg leuk zou vinden als er echt gescrapt zou worden. Wat bedoel ik hiermee? Scrappen met spulletjes die je niet kant en klaar hebt gekocht in de winkel maar hergebruikt. Dus een omslag van de koffie. Labels van kleding of de knopen ervan.

    Ik lees jullie blog heel erg graag. Vind het super leuk!!!

    ReplyDelete
  5. Hoi, zelf scrap ik vaak dubbele lo's met veel foto's. Ik zou graag zien wat anderen daarmee doen. Groetjes, Colinda

    ReplyDelete
  6. Of je met je eigen techniek/stijl aankomt enw aarom je altijd voor deze stijl kiest (zeg maar je eigen scrapstempel welk bij bijna elke LO's voorkoomt)

    Kirs

    ReplyDelete
  7. scrapstempel bedoel ik eigenlijk meer met je eigen stijl waar iedereen kan herkennen van wie het is

    ReplyDelete
  8. Ik had ook al gedacht aan het idee van Kim. Lijkt me een hele uitdaging.

    groetjes
    Joke

    ReplyDelete
  9. Super leuke verfrissende blog! En ik volg ook Kim haar idee. Ik vind scrappen eigenlijk te duur en je doet weinig budgetideeen op, dus graag ga ervoor ajb :)! Ciao Marielle

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!