Sunday, March 15, 2009

Sketch van de maand!/Sketch of the month!

Het is alweer de 15e van de maand, dus weer Sketch tijd!! En weer hebben we gekozen voor een sketch van Peggy!

It’s the 15th again, so Sketch time!! This time we chose one of Peggy’s sketches again, simple because we like them!

De bedoeling van deze schets is om je hierdoor te laten inspireren. Natuurlijk kun je de schets gebruiken zoals je hem nu ziet maar laat hem niet je eigen creativiteit limiteren. Gebruik het gerust met hetzelfde aantal foto's (1 en 3 kleinere), de sterren, titel en journaling zoals afgebeeld. Maar je kan het natuurlijk ook heel anders doen, en minder of meer foto’s gebruiken! En als je de sketch draait, spiegelt, sterren vervangt door bloemen of hartjes of wat je ook maar wilt, creër je toch je eigen idee nav de sketch! Er zijn zoveel mogelijkheden met een en dezelfde schets, je kunt hem zelfs gebruiken voor kaartjes, durf te varieren!!!

The purpose of this sketch is to inspire you. Of course you can use the sketch as it is but don't let it limit your creativity. Sure you can use it with the exact same pictures, the stars, title and journaling as shown above. But you can also use more or less pictures, or all the same size…. . And if you move the sketch clockwise, counter clockwise, or even use it as a mirror immage, replace the stars by flowers, hearts, or whatever you want, you create your own idea by using the sketch as an inspiration! There are so many possibilities with this sketch, you can even use it for cards!!!

Hier is onze uitwerking van de sketch!

Here is our take on the sketch!

Yolanda

Mireille A.

Eva

Tanja

Marjolein


Mireille D.
Voor de eerste challenge van deze maand, Friends, hebben we al een aantal inzendingen ontvangen, maar, er kan nog veel meer bij!!
En natuurlijk nu met de sketch, verwachten we nog meer inzendingen! Voor beide challenges (dus Friends en de sketch!) heb je nog tot het eind van de maand, dus de 31e, de tijd!
Vul je naam, en een DIRECTE link naar de desbetreffende post op je blog in bij Mr. Linky en wij nemen een kijkje!!
For the first challenge of this month, Friends, we have received some pages/cards, but, we can handle more!!
And ofcourse now, with the sketch, we expect to see much more layouts/cards or other creations!! You will have till the end of this month, the 31st, for both challenges (so both Friends and the sketch!).
Fill in your name and a DIRECT link to the relevant post on your blog at Mr. Linky, and we will have a look at it!




22 comments:

  1. Wat een leuke sketch! Ik ga ermee aan de slag:)

    ReplyDelete
  2. Ben het helemaal met Romy eens! Superleuke sketch!
    Ga het vanmiddag ook maar eens proberen!
    Liefs, Jen.

    ReplyDelete
  3. Leuke sketch! Ga hem zo uitprinten! De friends layouts heb ik ook gemaakt! Kreeg hem helaas niet bij dat bericht erbij! De link staat nu onderaan dit bericht.

    groetjes hetty

    ReplyDelete
  4. Leuke sketch! En supermooie lo's hebben jullie ervan gemaakt. Ik heb vandaag de mijne gemaakt en toegevoegd. Op naar de volgende uitdaging!!

    ReplyDelete
  5. Ooh deze sketch is ook al zo gaaf.... en ik heb nu zo weinig tijd!
    Maar ik wil hem zeker een keer gaan maken. Hoop echt dat het me deze maand gaat lukken!

    ReplyDelete
  6. had niet zo veel zin meer in lo's,maar kreeg weer zin door deze sketch.
    hopelijk vinden jullie hem ook mooi geworden.
    dit is voor het eerst dat ik ergens aan mee doe!
    durf nooit zo goed, want vind het werk van andere vaak veel mooier!

    ReplyDelete
  7. Erg leuk!!!
    Ik heb hem dus ook maar gemaakt!!
    Ik scrap weinig maar kon het nu niet laten!
    :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Mijn inzending:
    http://4.bp.blogspot.com/_CgbcIpp6iEI/ScDCU08q4bI/AAAAAAAAADo/WWNpvnQQJYY/s1600-h/100_1412.jpg

    ReplyDelete
  10. Ok hier is mijn link voor de sketchuitdaging even opnieuw:
    http://margreet-westerling.blogspot.com/2009/03/snoepwinkel.html

    ReplyDelete
  11. Hoihoi! Wat een leuke sketch weer, hier is de mijne:

    Leuke sketch!

    ReplyDelete
  12. Hier is mijn uitwerking van de schets.

    http://celslife.blogspot.com/2009/03/wij-dus-uitdaging-sketch.html

    Groetjes Marcelle

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Oeps heb hem bij het verkeerde item gepost. Zoals ik al zei ben ik blij dat jullie me weer aan het scrappen krijgen! Hier is mijn bijdrage (had 'm nog even aangepast met een extra ster, vond dat er wat ontbrak):

    http://dusktilldawn3.blogspot.com/2009/03/gescrapt.html

    Bedankt voor het kijken en nog leuker als je een berichtje achterlaat!

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke schets en wat een heerlijke insiratie geven jullie!!
    Ik heb de schets opgezet in een halfje!

    http://bloem-monique.blogspot.com/2009/03/precies.html

    ReplyDelete
  16. heb ik mijn link voor de "vrienden" uitdaging hier juist gezet bij Mister Linky ?

    hier komt ie nog eens :
    http://scrapsandpics.blogspot.com/2009/03/wijdus-uitdaging.html

    ReplyDelete
  17. Wat een superleuke sketch (op een superleuk blog!) Mijn uitwerking van de sketch is hier te zien (de foto's zijn helaas niet zo super)
    http://madebymartine.blogspot.com/2009/03/wijdus.html
    groetjes Martine

    ReplyDelete
  18. Kon er maar moeilijk uitkomen, maar dit is uiteindelijk het resultaat. http://corindescreations.blogspot.com/2009/03/challenge-wij-dus.html

    Groetjes, Corinde.

    ReplyDelete
  19. Mijn bijdrage vind je hier:
    http://roeliens-scrapzolder.blogspot.com/2009/03/jouw-ogen-zeggen-alles.html

    ReplyDelete
  20. Here is my take on the sketch:

    http://scrapmyworld-dawn.blogspot.com/2009/03/challenge-fun.html

    ReplyDelete
  21. Voor de zekerheid zet ik hem ook maar even hier:
    http://i378.photobucket.com/albums/oo221/romy22009/100_1235.jpg

    ReplyDelete
  22. http://stienekev.blogspot.com/2009/04/schets-maart-wij-dus.html

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!