Wednesday, April 15, 2009

Sketch voor deze maand/Sketch for this month

Het is alweer de 15e van de maand, dus weer Sketch tijd!! En dit keer hebben we gekozen voor een sketch van Yolanda!
It’s the 15th again, so Sketch time!! This time we chose one of Yolanda's sketches.



De bedoeling van deze schets is om je hierdoor te laten inspireren. Natuurlijk kun je de schets gebruiken zoals je hem nu ziet maar laat hem niet je eigen creativiteit limiteren. Gebruik het gerust met 1 foto, de bloemen, titel en journaling zoals afgebeeld. Maar je kan het natuurlijk ook heel anders doen, en meer foto’s gebruiken! En als je de sketch draait, spiegelt, bloemen vervangt door sterren of hartjes of wat je ook maar wilt, creër je toch je eigen idee nav de sketch! Er zijn zoveel mogelijkheden met een en dezelfde schets, je kunt hem zelfs gebruiken voor kaartjes, durf te varieren!!!
The purpose of this sketch is to inspire you. Of course you can use the sketch as it is but don't let it limit your creativity. Sure you can use it with the exact same pictures, the flowers, title and journaling as shown above. But you can also use more pictures, or all the same size…. . And if you move the sketch clockwise, counter clockwise, or even use it as a mirror immage, replace the flowers by stars, hearts, or whatever you want, you create your own idea by using the sketch as an inspiration! There are so many possibilities with this sketch, you can even use it for cards!!!
Hier is onze uitwerking van de sketch!
Here is our take on the sketch!



Tanja:



Mireille A:


Eva:


Marjolein:



Marjolein:


Mireille D.



Yolanda:



Voor de challenge van deze maand, "Doe eens gek", hebben we al een aantal inzendingen ontvangen, maar, er kan nog veel meer bij!!
En natuurlijk nu met de sketch, verwachten we nog meer inzendingen! Voor beide challenges (dus de uitdaging en de sketch!) heb je nog tot het eind van de maand, dus de 31e, de tijd!
Zet de directe link naar de desbetreffende post op je blog, of andere internetsite in een comment bij deze posty en wij nemen een kijkje!!


For the challenge of this month, "silly" , we have received some projects, but of course, we can handle more!!
And now, with the sketch, we expect to see much more layouts/cards or other creations!! You will have till the end of this month, the 31st, for both challenges (so both challenge and sketch!).
Fill in your name and a DIRECT link to the relevant post on your blog or other internetsite in a comment at this post, and we will have a look at it!

En jullie zijn natuurlijk erg benieuwd naar wat de prijs is deze maand.
Nog even geduld en dan plaatsen we een foto,maar ik kan al wel verklappen dat het weer iets erg leuks is!
And of course you want to know what the price is this month.
Just a little bit patience and we will post a picture, but I can already tell you it will be a great price again!

21 comments:

  1. Wat een leuke sketch. Dat geborduurde randje vind ik zo leuk wat een aantal van jullie gebruikt hebben!

    gr Hetty

    ReplyDelete
  2. Sandra ScheepstraApril 17, 2009 at 8:14 PM

    Bedankt voor de leuke schets. Helemaal mijn ding! Hier staat mijn interpretatie:
    http://www.atelierhetzonnekuukske.nl/forum/album_showpage.php?pic_id=298

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke sketch weer! Ik heb hem weer gemaakt:) met dit als resultaat:
    http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/04/so-special.html

    Als je op de foto klikt, kun je hem groter zien, maar een grote foto staat eventueel ook nog hier: http://i378.photobucket.com/albums/oo221/romy22009/100_1560.jpg

    ReplyDelete
  4. Great sketch. Love what DT members came up with. My take is on my blog.
    http://scrapbookedmoments.blogspot.com/2009/04/cutest-and-arc.html

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend leuke schets. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan. Het resultaat is hier te zien:
    http://scrapmiranda.blogspot.com/2009/04/sketch.html

    ReplyDelete
  6. Leuke sketch weer! Ik hou van sketches... Hier is de mijne

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke sketch weer...
    Hier staat mijn LO:
    http://aster75.blogspot.com/2009/04/wijdus-sketch.html

    Groetjes, Astrid

    ReplyDelete
  8. leuke sketch weer :) ben er ook weer mee aan de slag gegaan, heb m een slag gedraaid Hier is mijn layoutgroetjes sam

    ReplyDelete
  9. Ik heb de opdracht doe eens gek klaar wahahaha.
    Te zien op mijn blog.
    Ik ga proberen de skech nog te maken, maar ik denk niet dat ik het nog red, maar ik ga me best doen.

    Groetje Jacqueline

    ReplyDelete
  10. Heel leuke sketch!
    Hier is mijn uitvoering ervan.
    http://i637.photobucket.com/albums/uu97/carine48/scraps/Carine47Wij.jpg
    Grtjs.
    xxx
    Carine.

    ReplyDelete
  11. Jaaah ik heb 'm af en je vindt 'm hier:
    http://margreet-westerling.blogspot.com/2009/04/uitwerking-sketch-wijdusblog.html

    ReplyDelete
  12. hier mijn bijdrage:
    http://roeliens-scrapzolder.blogspot.com/2009/04/nav-schets-wijdus.html

    ReplyDelete
  13. Een geweldige schets en geweldige uitwerkingen door jullie!
    Ik heb zelfs 2 LOs met deze schets gemaakt en ik weet zeker dat het niet de laatste zijn!

    Je kunt ze hier zien.

    ReplyDelete
  14. Ook ik heb mee gedaan aan de sketch
    http://scrappievinkie.blogspot.com/2009/04/sketch-wij-dus.htlm

    ReplyDelete
  15. Wat een onwijs gave sketch zeg! En erg leuke uitwerkingen van het DT.
    Ben er net mee aan de slag gegaan en deze layout heb ik ervan gemaakt.

    ReplyDelete
  16. Gelukkig, ik ben op tijd klaar met mijn LO. Je kunt deze vinden op mijn blog, HERE.
    Eveline.

    ReplyDelete
  17. Wat een ontzettend leuke sketch om mee te werken!
    Hier is mijn deelname:
    http://sandrascrapcreaties.blogspot.com/2009/04/april-challenge-wij-dus-sketch.html

    Groetjes,
    Sandra

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Wat een leuke sketch!! Was wel even goed nadenken maar het is gelukt. Ik had zelfs nog wat over om een kaartje van te maken.
    Dit is mijn inzending.

    http://sanniesscrapzolder.blogspot.com/2009/04/sketch-wij-dus.html

    groetjes,
    Sandra :-)

    ReplyDelete
  21. Nog net op de valreep, mijn bijdrage voor de leuke sketch van de maand april: layout Hai! Pippi Langkous.......

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!