Friday, May 1, 2009

Music challenge!

Het is alweer tijd voor de nieuwe challenge, terwijl we nog genieten van alle inzendingen die we voor de maand april binnen kregen! Op 8 mei maken we de winnaar bekend!!

Deze maand hebben we gekozen voor het thema Muziek! Iedereen heeft wel een favoriet nummer, een liedje wat je nooit uit je hoofd krijgt, een liedje waar je iets “mee hebt” en dat wilden wij eens scrappen. Daarbij hebben we ook nog gekozen om allemaal een zelfde lijn papier te gebruiken, MME Laundy Line, heirvan is ook een digitale kit van Jen Wilson. Daarnaast lieten wij ons inspireren door een lied.

We zouden het erg leuk vinden om te zien welk muziek nummer voor jullie iets speciaals heeft en wat jullie er van maken! De papierkeuze is natuurlijk vrij, maar heb je nou heel toevallig MME Laundry Line, aarzel niet en pak het erbij!
Tot 31 mei kan je je uitwerking insturen, en dit nog steeds door middel van een directe link in een comment op deze post! Veel plezier en we kijken uit naar jullie creaties!!

Hier zijn onze uitwerkingen!

Ilse (je kan alle foto's zien op haar blog/you can see all the photo's at her blog):


Mireille D.


Yolanda

Tanja
Marjolein

Eva:
Mireille A.

While we are still enjoying your turns on our latest challenge, it’s time for a new one again! Just wait until May 8th when we announce the winner!

This month we choose a theme, Music! Everybody has a favorite number, a song you just can’t get out of your head, a song that just “does something to you” and we thought it was a good thing to scrap about. We also choose to use the same paperline, MME Laundry Line, there is also a digital kit from Jen Wilson with the same design. And we got inspired by a song!

We would love to see what song is special for you and what you are going to do with it. Of course the choice of paper is up to you, but if you happen to have MME Laundry Line, don’t hesitate and use it!
You’ve got until May 31 to send us your work, still by putting a direct link in the comment section of this post! Lots of fun and we look forward seeing your creations!

Here you see our takes on the challenge!

17 comments:

  1. Wauw, prachtige uitwerkingen zijn er weer gemaakt. Het is weer een superchallenge. Ik ga ermee aan de slag:)

    ReplyDelete
  2. ohhhhh jolanda! wat een prachtige perfecte lo; prachtige foto en prachtig papier! wow!

    ReplyDelete
  3. wat een prachtige creaties! echt super!

    ReplyDelete
  4. Jullie hebben je best weer gedaan .Ik vind het ook een hele leuke uitdaging.Daar zit muziek in.Groetjes,Lean.

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie dingen hebben jullie weer gemaakt. Die van mij is ook klaar, ik vond het wel moeilijk maar het is gelukt. Hier staat ie:
    http://margreet-westerling.blogspot.com/2009/05/muziekthema-voor-het-wijdusblog.html

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke uitdaging en mooie uitwerkingen zijn er gemaakt!! Ik ga over de opdracht nadenken.
    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  7. Dit is wat ik er van heb gemaakt: http://3.bp.blogspot.com/_qUP5LBEgLVg/SgL8Ll4gdEI/AAAAAAAABKg/IYSF3HMep3A/s1600-h/100_1549.JPG

    De muziekkeuze heb ik lang over nagedacht, maar uiteindelijk vond ik Lopen op het water erg toepasselijk bij deze foto.

    ReplyDelete
  8. Wat een super leuke challenge was dit! de projecten van de dt members zijn weer top! heb helaas niet het papier van my minds eye maar hoop dat jullie m toch leuk vinden.
    hier is mijn projectje
    groetjes sam

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Het was een leuke challenge vond ik. In mijn vorige berichtje had ik perongeluk de verkeerde link geplaatst dus dit is de goede:
    http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/05/mei.html#comments
    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  11. Love this challenge. I had good time creating this page. It is on my blog.

    http://scrapbookedmoments.blogspot.com/2009/05/best-is-yet-to-come.html

    xoxo
    mica

    ReplyDelete
  12. leuke uitdaging, heb een lootje gemaakt voor mijn oudste dochtertje Demi, ze is helemaal fan ;) mijn bijdrage staat hier
    http://mo-de-mi.blogspot.com/2009/05/nieuw-lootje-high-school-musical.html
    groetjes Monique

    ReplyDelete
  13. Ik vond het ook een erg leuke uitdaging. De keuze van het juiste liedje was meteen duidelijk bij het zien van de foto's!
    Hier is mijn bijdrage:
    http://sandrascrapcreaties.blogspot.com/2009/05/swap-foto-wijdus.html

    Groetjes,
    Sandra

    ReplyDelete
  14. Geweldig blog dit, heel inspirerend. De nieuwe sketch is ook weer om te watertanden.
    Hier is in ieder geval mijn take op het "muziek"onderdeel ;)

    http://2scrappingladiesfromthenorth.blogspot.com/2009/05/eindelijk.html

    ReplyDelete
  15. wat een leuke uitdaging! Mijn uitwerking is te vinden op:
    http://scheepstra.blogspot.com/2009/05/slaap.html

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  16. Hoi,

    Superleuke challenge, juist omdat ik heel vaak in de weer ben met songteksten en creatieve verwerkingen. Mijn lay-out is te vinden op:

    http://kdscrap.blogspot.com/2009/05/challenge-wij-dus-thema-music-mei-2009.html

    Greetz!
    Klaske

    ReplyDelete
  17. Wat een moeilijke opdracht. Genoeg liedjes met een speciale betekenis maar zie er maar eens de juiste foto bij te vinden. Dit is hem uiteindelijk geworden:
    http://www.scrapbookonline.eu/phpBB2/album_showpage.php?pic_id=5985
    De voorbeelden en ingezonden uitwerkingen zijn trouwens weer erg mooi.
    Groetjes
    Joke

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!