Monday, June 15, 2009

De schets van deze maand/ this months sketch


Het is al weer de 15e van de maand, dus tijd voor de sketch. Deze keer een van Eva. De sketch is gebaseerd op de digitale templates van Crystal Wilkerson en in photoshop te gebruiken als kant en klare pagina waar je alleen nog je eigen digitale papier en elementen aan toe hoeft te voegen.
It's de 15e of the month again, so time for the sketch. This time one from Eva. The sketch is based on some digtal templates made by Crystal Wilkerson and it's a pre- designed page for photoshop. All you have to do is add your own digital elements and the page is done.


En dit is wat we er van maakten:
And this is what we made of it:



Mireille A.:

Tanja:

Eva: ( digital) (paper)Mireille D:

Ilse:
Wil je nog eens kijken hoe het ook al weer zat met een sketch, kijk dan hier.
If you wish to see some tips how to use sketches look
here.

Als je mee wilt dingen naar de prijs voor de maand juni, plaats dan een directe link naar je creatie in een comment op deze post voor 1 juli
If you want a chance to win this months prize, post a direct link in a comment on this post before july 1.


Veel succes en we zijn heel benieuwd wat voor een moois jullie nu weer gaan maken.
Good luck and we are so excited to see what beautiful things you are going to make this time.


Groetjes / Greetings wijDUS

18 comments:

  1. Wauw, dat is nog eens een gave sketch. Jullie uitwerkingen zijn, zoals altijd, ook weer ontzettend mooi.

    ReplyDelete
  2. Wat een super sketch en wat zijn jullie uitwerkingen super geworden!!

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie schets, ik zal mijn best doen om tijd tevinden.Jullie uitwerkingen zijn weer geweldig.
    Groetjes Stieneke

    ReplyDelete
  4. leuke sketch weer en mooi voorbeelden weer! zal er is mee aan de slag gaan.
    groetjes sam

    ReplyDelete
  5. Leuke sketch en de layouts zijn super!Ik had er gelijk al weer zin in om aan te beginnen
    Hier is de mijne........

    http://sweetandcolorful.blogspot.com/2009/06/challenge-wij-dus.html

    groetjes Mirjam

    ReplyDelete
  6. mooie sketch jullie hebben die weer leuk uitgewerkt.
    gr,Lean

    ReplyDelete
  7. superleuke sketch, hier is mijn inzending
    Liefs Lotte
    http://charlotswalk.blogspot.com/2009/06/sketch-challange-van-het-wijdus-blog.html

    ReplyDelete
  8. Hai,

    Leuke sketch, maar nog niet gemakkelijk. Toch ben ik best tevreden met het resultaat. Mijn uitwerking staat hier:

    http://kdscrap.blogspot.com/2009/06/nieuwe-sketch-wij-dus-blog.html

    Groetjes
    Klaske

    ReplyDelete
  9. Great sketch and what DTs came up with are beautiful!! Here is my page.

    http://www.scrapinstyletv.com/portfolio/view_layout.php?layout_id=177367&user_id=9361

    ReplyDelete
  10. Ik heb er dit keer een kaartje van gemaakt: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/06/kaartje-youre-invited.html

    ReplyDelete
  11. HERE is mijn LO voor de schets. Ik moet even kijken of ik voor de eerste challenge ook nog zin/tijd heb. Het zit ons de laatste tijd niet mee.
    Eveline.

    ReplyDelete
  12. Hehe, ik heb er even over gedaan omdat mijn printer weer es kuren had maar hier vind je mijn uitwerking.

    groetjes, Margreet

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke Sketch, heb er even op gezeten qua kleuren :P
    maar hij staat te schitteren op mn blog

    http://mijnhobbyblog.blogspot.com/2009/06/sketch-uitdaging-van-wij-dus.html

    Groetjes Patries

    ReplyDelete
  14. Dit is wat ik ervan gemaakt heb:

    http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/06/walibi-world.html#comments

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  15. Wat een gave sketch zeg. En er zitten mooie uitwerkingen bij die het DT hebben gemaakt.

    dit is mijn uitwerking

    ReplyDelete
  16. Ik vond het een hele leuke schets, heb er met plezier aan gewerkt.
    http://bloem-monique.blogspot.com/2009/06/birthday-party.html

    ReplyDelete
  17. Beetje laat, zie dat de sluitingdatum al voorbij is maar het is een gave schets. Misschien dat ik er toch nog eens wat mee ga doen. De voorbeelden zijn ook weer super.
    Haha Tanja, wat een leuke fotoshoot. De omgeving komt me bekend voor ;o)
    Groetjes
    Joke

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!