Saturday, August 8, 2009

Favorites and Winner July challenge!

Ondanks de vakantie tijd, hebben we toch aardig wat schitterende inzendingen van jullie mogen ontvangen! Het blijft echt super zo enthousiast jullie allemaal zijn!

En natuurlijk was het zoals altijd weer erg moeilijk om er een tiental favorieten uit te kiezen, maar.... het is ons weer gelukt!

Aangezien de slideshow ons even in de steek laat deze maand, volgen hier de favorieten van Juli!


Eventhough it's summer so vacation time, we received a lot of wonderful layouts from you girls! It's really great, to see how enthousiastic everybody is about the challenges!

Of course it was kind of difficult to pick ten favorites, but.... we managed!!

Oh, and the slide show doesn't wanna work with me, so, here are the favorites of July!



Klaske

Eveline


Silvana

Connie


Reginne


Klaske


Maria





Monique



Sam


Margreet

Verder is het natuurlijk ook tijd om de winnaar te trekken.. Further more it's time to choose the winner.

We hebben daarvoor een onafhankelijk iemand benaderd / We asked an independant persond
die op deskundige wijze de winnaar trok /she pulled a winner expertly

En de winnaar voor de Juli challenge is....../And the winner of the July challenge is...........

.....drumroll.......

Romy stuur ons alsjeblieft even een mailtje met je adres zodat we je je prijs toe kunnen sturen. / Romy please mail us our adress so we can send you your price

10 comments:

  1. Wat een prachtige inzendingen. Ik vind alle tien de layouts schitterend!

    En zo gaaf dat ik gewonnen heb. Ben er echt heel blij mee. De prijs ziet er ook erg leuk uit. Superbedankt!! Ik zal meteen mijn adres doormailen:)

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd Romy!! En wat zijn de layouts leuk geworden zeg!!

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  3. Romy van harte! Enne de Lo's zijn super!

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  4. Romy gefeliciteerd!! Super!

    groetjes Hetty

    ReplyDelete
  5. Romy Van Harte Gefeliciteerd!

    Ik vindt het al een eer dat ik tussen de favorieten zit! Hihi

    Groetjes Reginne

    ReplyDelete
  6. Van Harte Gefeliciteerd Romy.
    De andere lo's vindt ik ook geweldig.

    groetjes Stieneke.

    ReplyDelete
  7. Van harte Romy!

    Wat een super lay-outs allemaal zeg! Ik heb al weer allemaal inspiratie opgedaan door vormen, kleuren en materiaal ;-)

    En dat ik met twee lay-outs (die ook nog experimenten waren omdat ik nog nooit met craft enzo had gewerkt) bij de favorieten zit, is echt helemaal super!

    Ben benieuwd naar de inzendingen vande augustus-challenge

    Groetjes
    Klaske

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd Romy!!
    Leuk om ze zo onder elkaar te zien (door de slideshow loopt mijn computer weleens vast).
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Groetjes, Maria

    ReplyDelete
  9. Cool, ik sta ook bij de favorieten. Gefeliciteerd Romy en veel plezier met je prijs!!

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!