Saturday, August 1, 2009

Nieuwe Challenge: Zon - Zee - Strand

Het is VAKANTIE-tijd. Zomer vakantie.. of herfstvakantie.. er zijn dagen dat ik begin te twijfelen als ik naar buiten kijk. Maar over het algemeen mogen we niet klagen over de buitentemperatuur.
Al met al hebben we al een aantal dagen echte strand dagen gehad !
Vandaar ook dat ons thema deze maand is : ZON, ZEE en STRAND !

It's summer, vacation time. Our challenge this month is Sun, sea and beach. As scrappers we all have pictures like this. A picture of a sunny day in your own country or some white tropical beach on your holiday destination. Grab those pictures and start creating! Hold on to that summer feeling!

Zomerse strand fotos hebben we zeker als scrappers denk ik allemaal wel. Van die ene zomerse dag in Nederland of misschien wel van dat tropische witte strand in de vakantie ? Pak de foto's erbij en ga aan de slag.. en leg het gevoel van de zomer vast.

The WijDUS team allready made a few examples. We hope it will inspire you to start creating. When you do and you want to show us what you made please leave a direct link in the comments of your creations and you might win our price this month. - and speaking of vacation.. did you notice that our spotlight was on vacation too?

Het Wij DUS team is er al mee aan de slag geweest.
Laat een DIRECTE LINK van jouw creatie achter in de comments en wie weet win jij deze maand wel onze wij DUS prijs !
Oja.. over vakantie gesproken: misschien dat jullie het al opgevallen was.. maar de spotlight is deze maand ook op vakantie !

Nancy- Summer Fun:


Marjolein- ATC :


Tanja- ons zonnetje:


Mireille A. - June (Digitaal - all Digital)


Eva- Pure Joy:


Yolanda- Beach Babe & Lazy Summer Days:



Ilse - Ice Ice Baby


Mireille D.- Texel 2009 Minialbum





16 comments:

  1. Dat is een gave challenge! Toevallig zijn we een paar dagen geleden naar het strand geweest en heb ik daar een aantal foto's gemaakt...komt dat even goed uit:)

    Prachtige layouts en ATC trouwens. Het boekje van Mireille D. is ook geweldig mooi!

    ReplyDelete
  2. Wat een superleuke uitdaging! We zijn net terug van een week vakantie op Texel, dus strandfoto's genoeg!

    Leuke uitwerkingen van jullie trouwens!

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  3. Leuke uitdaging en de uitwerkingen zijn prachtig!

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  4. leuke uitdaging kan ik wel wat mee!!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke uitdaging weer. Helaas is het me niet gelukt om de laatste sketch te doen, maar deze zomers uitdaging kan ik niet weerstaan.
    Wat hebben jullie weer leuke voorbeelden gemaakt, vooral miniboekje vind ik gaaf.
    Groetjes, Maria

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Het is uiteindelijk geen layout met de strandfoto's geworden: maar wel eentje met een zomerse vakantiefoto. Mijn layout staat hier: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/08/sunny-day.html
    Het idee van de nep-stiksteekjes heb ik van Mireille. Zo leuk om eens uit te proberen, je ziet bijna geen verschil met echte steekjes!

    ReplyDelete
  8. http://scrappielaura.blogspot.com/2009/08/kleine-aanpassing.html

    Het is me gelukt dankzij de hulp van Mireille (geen idee welke ??)

    Nou ik doe gezellig mee

    Groetjes Laura

    ReplyDelete
  9. HOi dat i een leuke challenge en mooi creaties hebben jullie al gemaakt.
    gr,Lean...veel plezier.

    ReplyDelete
  10. Mijn uitwerking vind je hier:
    http://liesbethmusters.blogspot.com/2009/08/beach-babe-day-at-beach.html

    groetjes Liesbeth

    ReplyDelete
  11. Hai,

    Hierbij mijn uitwerking van de "zomergevoel-challenge" van augustus:

    http://kdscrap.blogspot.com/2009/08/weer-nieuwe-lay-outs.html

    Groetjes
    Klaske

    ReplyDelete
  12. Hoi,
    Mijn inzending staat inmiddels ook op mijn blog. Leuke uitdaging!
    http://sandrascrapcreaties.blogspot.com/2009/08/sweet-sandsations.html

    Groetjes,
    Sandra van der Geest

    ReplyDelete
  13. HIER is mijn lay-out voor de 1ste challenge.
    Eveline.

    ReplyDelete
  14. Hoi!

    Op de valreep toch nog gelukt! Hier vindt je mijn LO http://scheepstra.blogspot.com/2009/08/strandplezier.html

    groetjes Sandra

    ReplyDelete
  15. Hoi,ik heb mijn inzending is ook [eindelijk klaar] het is een mini geworden je kunt hem vinden op http://scrapselsfromlean.blogspot.com/2009/08/explore-beach.html mond vol hihi.
    groetjes en een prettig weekend,Lean.

    ReplyDelete
  16. Dit is mijn uitwerking geworden:

    http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/08/beach-boy.html#comments

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!