Thursday, October 22, 2009

in de spotlight

In de spotlight van vandaag willen we het hebben over het creeren van een bepaalde sfeer op je lay-out. In dit geval een sprookjesachtige sfeer. Je kunt zo een sfeer creeren door het kiezen van bepaalde producten, maar ook door het uitknippen van foto's.
Het kan zowel digitaal als op traditionele wijze, maar beiden hebben gemeen dat je je foto's omlijst en/of vrijstaand scrapt.
Voordeel van digitaal is dat je in een fotobewerkingsprogramma vrij makkelijk een bepaalde sfeer neerzet. Zeker als je daarbij ook gebruik maakt van digitale scrappakketjes die van zichzelf al een sprookjessfeer hebben.
Met traditioneel scrappen zul je meer gebruik moeten maken van kleur, embellishments en tekeningen/ papaer piecings.
Hieronder zie je enkele voorbeelden die wij gemaakt hebben
We hopen daarmee voldoende inspiratie te geven om dit ook eens uit te testen:

Eva:


Mireille D:

Mireille A:



Today we wish to talk about a sense of a fairietale in scrapbooking. This sense of a fairietale is easily created with certain ( digital)products or by cutting your photos.
You can create this digital and tradional. Both ways have in common that you cut out or frame your photos.
Digital has the advvantage in being easy, because you can buy a lot of digital products having a fairietale atmosphere. With tradional scrapbooking you have to work with colour, embellishments and drawings/ paper piecings.
We have made some pages for you that can inspire you to create your own fairytale page.

3 comments:

  1. Wauw, dat ziet er mooi uit! En de layout wordt zo echt een scène. Super! Dat wil ik zeker ook eens gaan proberen.

    ReplyDelete
  2. Oh Oh dames, wat een schitterende lay outs weten jullie allen toch telkens te bedenken en uit te werken tot een groot kunstwerk!!!! Ik ben super trots op jullie allen!! Succes gewenst voor de komende tijd.
    De ama van Amber en Noah

    ReplyDelete
  3. Het digitale ziet er allemaal heel erg mooi uit, maar het vreemde is....
    Zo mooi als ik het dan ook vind....
    Ik kom er maar niet toe om het te gaan doen...
    Ik ben en blijf (helaas voor mijn eigen ontwikkeling, ben ik bang...) meer aan het "ouderwetse"scrappen plakken....
    MAAR...IK VIND HET PRACHTIG, hoor!
    Liefs,
    Jen.

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!