Sunday, November 1, 2009

monochromatic

Het is alweer de 1e van een nieuwe maand en dus tijd voor de uitdaging die wij bedacht hebben. Geen onderwerp dit keer, maar een uitdaging qua kleurgebruik.
En wel monochromatic. Dat betekent zoveel als het gebruik van maar 1 kleur op je lay-out; wel in meerdere tinten, van licht tot donker, maar geen andere kleuren.
Dus............
leef je uit, gebruik je lievelingskleur, een felle of juist zachte kleur en geef je lay-out daarmee de sfeer die jij wil!
Dit zijn onze voorbeelden:
Eva

Tanja:

Mireille A:

Mireille D:

It's already the first of the month again, so it's time for our challenge. This month our challenge is not a topic but a use in color. We dare you to go monochromatic; use your favorite color of just a very bright of soft color, but only one color is allowed.
These are our examples

11 comments:

  1. Echt een hele leuke challenge! Ik heb al twee keer zo'n soort layout gemaakt en heb beide keren roze gebruikt, dus ik denk dat ik me dit keer maar eens aan een andere kleur moet gaan wagen. Jullie uitwerkingen zijn trouwens stuk voor stuk prachtig!

    ReplyDelete
  2. Jullie uitwerkingen zijn weer super en de challenge is gaafffff.
    gr,Lean.

    ReplyDelete
  3. dit is echt een uitdaging voor mij..... Mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt!

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  4. Het was een erg leuke challenge om aan mee te doen en dit is wat ik ervan gemaakt heb: http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/11/herfst-foto.html#comments

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  5. Hallo dames van het blog!

    Op mijn blog staat een kleine verrassing voor jullie!

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  6. Goedemiddag,

    Hier staat mijn inzending voor de wedstrijd :)

    http://mijnhobbyblog.blogspot.com/2009/11/on-swing.html

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie uitwerkingen hebben jullie er weer van gemaakt.
    Hier staat mijn uitwerking.

    groetjes, Margreet

    ReplyDelete
  8. Ik heb dit keer de wedstrijd verwerkt in een 'altered item'. Dit is mijn deelname: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/11/blikje-met-snoepjes.html

    ReplyDelete
  9. Leuke uitdaging en weer supermooie voorbeelden!
    Vond het moeilijker dan gedacht om alles in één kleur te houden. Heb goed moeten zoeken om papier te vinden waar geen andere kleuren in zaten. Maar het is gelukt:
    http://www.scrapbookonline.eu/phpBB2/album_showpage.php?pic_id=6316

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Vorige post ging een beetje verkeerd... Hier nogmaals mijn uitwerking. Ik vond het echt een super uitdaging!
    http://scrapladysscrappythings.blogspot.com/2009/11/op-het-blog-van-wijdus-staan-weer-twee.html

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!