Sunday, November 15, 2009

the november sketch is up


Het is weer 15 november, de Sint is inmiddels geland in nederland. De feestdagen komen zo langzamerhand in zicht.
Voor deze sketch is onze Peggy aan de gang gegaan en heeft deze mooie geleverd. Wij hebben er veel inspiratie door gekregen en hier zijn onze uitwerkingen

It's already Novenmber the 15th and time for a new sketch. this one is made by our Peggy and wemade the following pages to get your mojo starting:
PeggyTanja
Mireille A
Eva
Eva
Mireille D

Je inzending kun je via een directe link in de comments posten en daar trekken wij dan als gewoonlijk weer een willekeurige winnaar uit. Je hebt tot 30 november de tijd hiervoor.De prijs is gesponsord door simpel-scrappen.Wij zien al uit naar jullioe inzendingen, dus doe beslist mee!

You can leave a direst link in our commentsection if you wish to make a change at the prize. The winnar will be choosen randomly and the prize is sponsored by our favorite scrapbook store, simpel-scrappen.

10 comments:

  1. De sketch is weer heel erg leuk! Heel apart zo met die ronde vorm op de achtergrond. Nu ik naar jullie uitwerkingen kijk, heb ik meteen al een ideetje wat ik ermee wil gaan maken:)

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke Sketch... Appart..
    in tegenstelling tot Romy ;) heb ik nog geen idee.. maar ga het zeker proberen!

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  3. Wat een onwijs leuke sketch weer. En er zijn heel mooie uitwerkingen ervan gemaakt door het DT.
    Aangezien ik gisteravond weer eens begonnen ben met scrappen en vandaag ook weer erg zin had, ben ik gelijk maar aan de slag gegaan met de nieuwe sketch.

    hier mijn uitwerking

    Groetjes

    Wendy

    ReplyDelete
  4. Jeee die zijn vlot ,jullie hebben mooie uitwerkingen gemaakt met de gave sketch.
    gr,Lean.

    ReplyDelete
  5. Helemaal leuk! Hier ga ik even goed over nadenken!

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  6. Die sketch vond ik wel een uitdaging want ik scrap graag rommelig en dit was toch wel een "nette" sketch.
    Hier staat mijn inzending. Ben nu al benieuwd naar de volgende uitdaging! groetjes, Margreet

    ReplyDelete
  7. En dit is mijn uitwerking van de sketch: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/11/my-cool-bro-joeri.html

    ReplyDelete
  8. Ik heb vandaag ook een lekker dagje gescrapt en een LO gemaakt met deze sketch, hier staat mijn uitwerking:
    http://daniellescraps.blogspot.com/2009/11/lo-lets-play-darts.html

    ReplyDelete
  9. Weer een erg leuke schets! Hier mijn, wat erg druk uitgevallen, uitwerking:
    http://www.scrapbookonline.eu/phpBB2/album_showpage.php?pic_id=6339

    Kan iemand me trouwens vertellen hoe jullie de link achter een woord zetten?

    Groet,
    Joke

    ReplyDelete
  10. De deadline is al verstreken maar ik wilde deze LO toch nog even delen:

    Mijn hok

    Bedankt weer voor de inspiratie!

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!