Tuesday, December 15, 2009

december sketch

Hallo
Hi there

het is alweer de 15e van de maand en dus tijd voor de sketch. De sketch is ditmaal van de hand van Eva:
It's already the 15th and time for the sketch, this one is made by Eva:


en dit is onze uitwerking ervan:
this is our take on the sketch:

Mireille A.

Eva

Tanja:

Mireille D.

Eva

Succes en we zien graag jullie uitwerking via een directe link in de comments

Good luck and we would love to see your work through a direct link in the comments

10 comments:

  1. Gave sketch en jullie hebben er weer mooi lo's mee gemaakt.
    gr,Lean.

    ReplyDelete
  2. leuk leuk leuk! (nu nog een potje tijd vinden!)

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  3. Gaaf, gaaf, gaaf! En jullie uitwerkingen zijn weer zo inspirerend. Prachtig!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke LO zeg :D
    Kga hem zeker proberen te maken, en wat een mooie dingen hebben jullie ervan gemaakt!

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  5. Kom er niet vaak aan toe de 2e challenge maar ik heb het deze maand gered.
    Mijn naam is de permanente link!

    Ik vond het een erg leuke sketch.

    Groetjes Jacqueline

    ReplyDelete
  6. Dit is mijn uitwerking van de sketch: http://scrapstuffandmore.blogspot.com/2009/12/knuffelen-met-lotje-my-wish-for-you.html

    Fijne Kerst allemaal!:D

    ReplyDelete
  7. Ik vond hem best moeilijk deze keer! Heb twee pogingen gedaan. Ze staan op mijn blog:

    http://kdscrap.blogspot.com/2009/12/wij-dus-sketch-december-2009.html

    Groet!
    Klaske

    ReplyDelete
  8. Leuke sketch! Hier is mijn uitwerking:

    Snow

    Bedankt weer!

    ReplyDelete
  9. Het was een leuke sketch om mee te werken en jullie uitwerkingen zijn erg leuk geworden!!
    Dit is mijn layout geworden: http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/12/in-de-ikea.html#comments

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  10. En mijn uitwerking is hier te vinden:
    http://liesbethmusters.blogspot.com/2009/12/sketch-wij-dus.html

    bedankt!
    groetjes Liesbeth

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!