Wednesday, December 23, 2009

In de spotlight - Lean


Deze keer in de spotlight.. een van jullie! Lean viel ons op door haar prachtige stijl en dus hebben we haar gevraagd om "in de spotlight" te staan - en gelukkig zei ze "ja". We hebben haar een aantal vragen gesteld en haar gevraagd haar favoriete werk met ons te delen.
Lean ontzettend bedankt! Ik hoop dat jullie net zo van haar creaties genieten als wij.
Rest ons nog jullie ontzettend prettige feestdagen te wensen!

This time in the spotlight.. one of you! We noticed Lean because of her beautiful style and therefor we asked her to stand in the spotlight - and luckily she said "yes'. We asked her some questions and asked her to share some favorite work with us.
Lean thank you so much! I hope you will enjoy her creations as much as we do.
We want to wish you very happy holidays!
Ik ben Lean de Ruiter samenwonend met Ron en hond Misty en 2 katten in een klein stadje te west-brabant waar wij nu 6 jaar wonen.
Ik scrap vanaf eind 2005...eigelijk al van af mijn 12e jaar maar toen nog gewoon met entree kaartjes stickers muntjes en bv kassa bonnen.Sinds maart 2009 ben ik een eigen blog begonnen en ook wat meer gaan scrappen.
Ik vind het heerlijk om naar het strand of bos te gaan of lekker een eind fietsen en lekker foto's nemen natuurlijk.Lekker in de tuin bezig zijn...of onderuit op de bank een spannede film kijken en natuurlijk scrappen .
I am Lean de Ruiter and I live with Ron and my dog Misty and 2 cats in a small town in Brabant. We have been living there for 6 years now.
I scrap since 2005... and actually since I was 12.. just then with entrance tickets.. stickers.. coins.. and tickets for example. Since march 2009 I have my own blog and started scrapping a bit more. I love to go to the beach or the forest or go for a bikeride and take some pictures of course. I love working in my garden.. or watch tv on the couch and .. scrapbooking of course!
Niet leuk ....naar een stad gaan b.v .en geen parkeerplek te bekennen of nog erger lekker je tijd verdoen in een FILE wie kent het niet...zinloos toch????
Ik scrap het liefst toch wel mijn hond en waarom ...nou zeg nou zelf ze heeft toch wel een erg lekker bekkie.
Ik scrap geen voedsel of drank of werk eigenlijk ook niet met geel...waarom weet ik eigenlijk niet mischien boeit het me niet en geel vnd ik geen fijne scrap kleur.
Ik heb eigenlijk niet een bekende scrapper die mij inspireert,mijn inspiratie komt denk ik bij verschillende scrapper vandaan ik hou wel erg van Tim Holtz zijn ideeen.
Mijn inspiratie haal ik overal vandaan zelfs van verpakkingen of mooie foto´s en uit de natuur ....het..borrelt eigenlijk zo maar op.

I don't like to go into the city and not be able to find a parking spot or.. worse.. stand in a traffic jam for hours.. who doesn't know that??
I love to scrap my dog.. she just has the sweetest face.
I don't like to scrap food and beverages.. and I don't like to work with yellow... I don't know why.. it doesn't interest me at all and I don't like the color.
I don't have a "famous scrapbooker" that inspires me.. I think my inspiration comes from a lot of different scrappers.. but I do love Tim Holtz his ideas.
My inspiration comes from everywhere.. wrappings.. beautiful pictures.. or natures.. it just comes to me.

8 comments:

  1. Oeps wat staat mijn hoofd er GROOT op...pfff.Maar graag gedaan hoor ik vind jullie werk en blog ook te gek dus werkte ik er graag aan mee.Jullie en jullie bloglezers ook fijne dagen en een te gek 2010.
    groetjes,Lean.

    ReplyDelete
  2. Ha, ha... die Lean! Welnee, meis! Je staat er SUPERLEUK op, hoor! Wat heb je (inderdaad) een leuke stijl! Vind je bloemen erg geslaagd!
    Hou zelf ook heel erg van bloempjes overal op!
    Helaas heb ik jongens en die vinden het soms ff wat te "meisjes-achtig", ha, ha.
    Fijne Kerst en een Goed en Gelukkig 2010,
    Jen.

    ReplyDelete
  3. Echt supergaaf dat je in de spotlight staat, Lean. Je maakt zulke mooie dingen en je stijl is helemaal uniek. Heel leuk om op deze manier meer over je te weten te komen en ik hoop nog vele scraps van je te mogen zien:)

    ReplyDelete
  4. gefeliciteerd met je plekkie in de spotlight meis..
    Heel leuk de LO`s die ze geplaatst hebben!

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  5. Lean wat leuk zeg!!! je bent mijn vaste blogbezoeker en ik vind dit erg leuk voor je!!!

    En je werkjes zijn ook altijd super dus terrecht dast je in de spotlight staat.

    Groetjes Laura

    ReplyDelete
  6. Wat leuk om een kijkje te mogen nemen naar de mens achter de mooie l.o.'s!

    groetjes,
    Joke

    ReplyDelete
  7. Ik vind je werk en je warme persoonlijkheid schitterend en I love Misty! Groetjes, Odetta

    ReplyDelete
  8. Echt super dat je in de spotlight staat. Je maakt echt prachtige creaties!!

    Groetjes Jolanda

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving us a message, we appreciate it. Have a great day!